BASES del CONCURS

_TARIMA EX NOVO

OBJECTIU DEL CONCURS

1. Realitzar en equips de 4 persones 3 cançons originals amb temàtica i estil lliure per ser posades en escena en un espectacle de 20 minuts de durada màxima. L’objectiu del concurs és crear material original i sense complexes, es valorarà la espontaneïtat, l’auto-superació, el treball en equip i la creativitat de l’equip. No s’acceptarà cap tipus de versió o remake. Tant a la creació com a la posada en escena només hi poden participar els membres de l’equip creatiu.

CONDICIONS DE
PARTICIPACIÓ


1. Poden participar-hi artistes de qualsevol edat.

2. L'organització considera inacceptable, en qualsevol cas, qualsevol missatge discriminatori (racista, masclista, xenòfob, LGTBIfòbic) en les creacions dels equips participants al concurs. En cas que fos així, suposaria l'expulsió inmediata i irrevocable.

3. Es demana als participants que assumeixen amb responsabilitat, proactivitat i ganes el compromís de participar en un equip creatiu durant el període de 31 dies que va del 28 de febrer de 2018 al 30 de març de 2018.

a) No es fa referència a una disponibilitat horària absoluta, però sí d’una disposició i motivació constant.

4. Hi ha un número màxim de 40 participants (10 equips) seleccionats per ordre d’inscripció.

INSCRIPCIONS

1. El període d’inscripció és del dia 14 de desembre a les 00:00 al 27 de febrer a les 23:59.

2. Les inscripcions es duran a terme INDIVIDUALMENT mitjançant l’ompliment d’un formulari online on s’hauran de fer constar

a) Dades personals i de contacte per a necessitats del concurs. Serà el nom o àlies personal per a ser comunicat a xarxes

b) Habilitats musicals per a efectes de comunicació

c) Compromís i responsabilització amb l’equip

SORTEIG

1. El sorteig s’efectuarà el dia 28 de febrer al vespre, al Bar Nais Manresa a les 22.30h.

2. El sorteig serà públic i retransmès en directe a través de l’Instagram de @tarimamanresa

a) El mètode del sorteig serà un bombo amb números de l’1 al 40, o al número més alt d’inscrits de l’1 al 40.

b) S’assignarà un número a cada inscrit començant per l’1 i per ordre cronològic d’inscripció.

3. El sorteig funcionarà de la següent manera:

a) Els noms dels equips s’assignaran per ordre alfabètic de la llista pública de noms. Aquest nom tindrà efectes només durant el concurs per facilitar la comunicació. En acabar el concurs pot ser, si es desitja, modificat, adoptat o descartat.

b) Els noms vénen donats per noms de carrers del Centre Històric de Manresa. Són:

Amigant
Arbonés
Cantarell
Ignasi Malalt
Les Beates
Llisach
Perdregar
Pòpul
Tahones 
Vallcendrera

4. Per fer equips de 4, cal que el nombre d’inscrits sigui múltiple de 4. De no ser així, la composició numèrica dels equips per ordre de sorteig serà:

I) En el cas que el número d’inscrits sigui d’un múltiple de 4+1; primer se sortejaran tots els equips de 4 i un últim equip de 5 persones.

II) En el cas que el número d’inscrits sigui d’un múltiple de 4+2; primer se sortejaran tots els equips de 4 i dos últims equips de 3 persones.

III) En el cas que el número d’inscrits sigui d’un múltiple de 4+3; primer se sortejaran tots els equips de 4 i un últim equip de 3 persones.

a) S’aniran assignant participants als equips per ordre d’extracció fins a anar-los completant.

5. En acabat el sorteig, es posaran en comú per correu electrònic les dades de contacte dels integrants de l’equip.

a) Els correus dels diferents grups seran enviats simultàniament a les 00:00h del dia en què finalitza el sorteig, és a dir, a les 00:00 de l’1 de març de 2019.

b) A partir de l’enviament del correu electrònic es dóna per iniciat el període creatiu.

FINAL

1. La final del concurs es durà a terme en una jornada el dissabte 30 de març al Mercat de Puigmercadal.

2. En aquesta jornada hi haurà actuació d’altres grups professionals, que seran propostes originials de grups joves locals o referents en creacions sense complexes.

3. S’haurà d’informar a l’organització del rider de l’espectacle amb una setmana d’antel·lació per tal de preveure l’adaptació de la producció, si s’escau.

4. Segons convingui per les necessitats de producció, l’organització distribuïrà les actuacions en espais i hores.

5. Els horaris es publicaran el dissabte 23 de març a través de les Xarxes Socials.
6. 10 dies abans del concurs (el 20 de març de 2019) cada equip haurà d'haver enviat el rider de l'equip a l'organització de TARIMA EX NOVO.

JURAT

1. El jurat estarà format per 3 persones vinculades al món artístic i cultural del Centre Històric o de Manresa i amb coneixements, habilitats i sensibilitats que abracin diversos estils.

2. El jurat buscarà el consens en el seu veredicte, de no ser així, descartarà propostes per votació amb majoria simple fins a trobar la proposta guanyadora.

3. La decisió del jurat és inapel·lable.

EQUIP GUANYADOR I PREMI

1. L’equip guanyador absolut 

a) L’equip guanyador rebrà com a premi 300€ impostos inclosos.

b) L’equip guanyador actuarà a l’Anònima, dins la programació del FABA 2019 (Festival Artístic del Barri Antic) que es durà a terme l’11 de maig de 2019. Aquesta actuació serà remunerada.

2. Premi del Públic Aviram Estudi: gravació d’un tema a l’ Aviram Estudi. Això inclou 15 hores de gravació, inclosa la mescla i masterització.

a) Per votar, durant el dia del concurs, el públic podrà publicar fotos o vídeos a instagram, a través de les stories etiquetant @tarimamanresa i un coixinet (#) amb el nom del grup. El dia del concurs s’explicarà a tothom i s’indicarà el nom de cada grup. Guanyarà el grup que tingui més mencions al seu nom.


L’organització es reserva el dret de resoldre tot allò imprevist en aquestes bases per a facilitar la consecució dels objectius del concurs.